کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) سونقان

کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) سونقان

کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) سونقان
کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) سونقان

کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) سونقان

کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) سونقان

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی، از سری برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) به میزبانی استان سمنان اعلام شد.

این جشنواره با موضوعات سبک زندگی و سیره امام رضا (ع) و   پدر گرامیشان امام موسی بن جعفر (ع) - تعالیم و آموزه های رضوی با رویکرد کار، تلاش و خدمت رسانی – آثار هجرت امام رضا (ع) به ایران – خاندان، اصحاب و یاران امام رضا (ع) – فرهنگ زیارت – امام رضا (ع)، خانواده، کودکان و نوجوانان – امام رضا (ع)، طبیعت، محیط زیست و نماز باران – مناظرات امام رضا (ع) با ادیان مختلف و سایر موارد مرتبط برگزار می شود.

نوآوری در انتخاب طرح و شیوه ارئه داستان حائز اهمیت است و دبیرخانه جشنواره مجاز به چاپ و نشر آثار برگزیده به صورت مکتوب و الکترونیکی است، تاکید کرد: آثار ارسالی می بایست در سایر جشنواره ها و دوره های قبلی این جشنواره حائز رتبه نشده باشند، مالکیت اثر می بایست متعلق به شرکت کننده باشد و هزینه اسکان و پذیرایی در طول برگزاری جشنواره به عهده دبیرخانه جشنواره بوده و به برگزیدگان در مرحله پایانی متناسب با موقعیت محل سکونتشان کمک هزینه سفر ریلی یا زمینی پرداخت خواهد شد.

در بخش منابع علمی، روایی و تاریخی با توجه به موضوعات اعلام شده در فراخوان، مجموعه ای از آثار مرتبط شامل کتاب، مقاله، منابع صوتی و تصویری در پایگاه اطلاع رسانی و کانال جشنواره در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته است.
در بخش مشاوره علمی توسط دبیرخانه جشنواره، برخی از منابع و درسنامه های مرتبط با اصول و قواعد داستان نویسی را از طریق پایگاه اطلاع رسانی و کانال جشنواره، در اختیار علاقه مندان قرار می دهد و در برنامه های فرهنگی و آموزشی نیز دبیرخانه جشنواره به منظور بهره گیری از بسترها و زمینه ها، برنامه هایی شامل حمایت از برگزاری کارگاه های آموزش داستان به صورت حضوری (براساس اعلام استان ها و شهرستان ها)، حمایت از برگزاری جشنواره داستان نویسی رضوی، به عنوان بخش ویژه در جشنواره ها و همایش های مرتبط در سطح ملی و انجمن داستان نویسان رضوی، دبیرخانه جشنواره با عضویت شرکت کنندگان دوره های مختلف، انجمن داستان نویسان رضوی را راه اندازی و خدمات علمی آموزشی را در طول سال به اعضای انجمن ارائه می نماید.


مهلت ارسال آثار پنجم مرداد 97 و اختتامیه آن  10 شهریور ماه 1397 همزمان با میلاد امام موسی کاظم (ع) است و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به صورت ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانیsemnan.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir و ارسال آثار از طریق پست الکترونیکی جشنواره به نشانی semnan.shamstoos@gmail.com ارسال نمایند.
نشانی دبیرخانه جشنواره: سمنان - بلوار قدس - مجتمع فرهنگی هنری کومش دبیرخانه دائمی جشنواره ملی داستان رضوی

شماره تلفن مستقیم 33340851 - 023   و شماره نمابر 33340851 - 023،

سامانه پیامکی جشنواره به شماره 30007546000567 و مجتمع فرهنگی ، هنری کومش با شماره تلفن 33320112 - 023 آماده پاسخگویی است.

جهت دریافت بروشور اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.